2011. július 26.

Wellcome!

Ezzel a képpel búcsúzott az AGLIO-E-OLIO, és most ezzel köszöntöm a régi és új olvasóimat az EGYSZERŰ ÉS FINOM oldalon.

Mindenkit üdvözlök az új helyemen. 
Korábban már említettem, hogy azért adtam a fejem blogírásra, hogy a testvéremnek ne kelljen órákat a telefonon lógni, hogy egy-egy receptet leírjon.
Kitaláltuk, hogy legyen egy blog, amit bármikor elér, én pedig szorgalmasan írogatom neki a jobbnál-jobb recepteket. Aztán a három év alatt kinőtte magát a dolog.
A három év alatt elkészült kereken 200 recept fotóval, jó pár érdekességgel, ezzel-azzal :)
A három év alatt sajnálatosan elveszettem mindkét nagymamámat, de a legfontosabb esemény, ami történt, hogy megszületett Zsófi lányom, aki, az elmúlt időben egy kicsit elvonta a figyelmemet a blogról :)
Most már elég nagy ahhoz, hogy ismét visszatérjek és új külsővel, kicsit megújult tartalommal, újra felvegyem a fakanalat, a tollat és a fényképezőgépet.
És, hogy miért is ez az új külső? Hát mostanában kaptam egy pár megjegyzést ismerősöktől, barátoktól, hogy egyszerűen képtelenek megjegyezni a blog nevét. Kéne valami egyszerűbb, valami könnyen megjegyezhető. Engedtem a nyomásnak és változtattam. 
Hogy mi az új tartalom? Természetesen maradnak a már megszokott, gyors, könnyen elkészíthető, finom ételek, de Zsófi miatt egy kicsit többet fogok foglalkozni a gyermekeknek szánt ételekkel. Próbálok izgalmas, nemcsak "sültkrumlirántotthús"-ból álló gyerekmenüvel szolgálni. 

/Természetesen nem törlöm a korábbi anyagot, míg teljes egészében át nem telepítem ide az össze bejegyzést. Oda már nem publikálok, csak ide. /

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...