2011. szeptember 12.

Reggeli

Ma hat hónapos, a kis Tündér, és bár ő még ilyet nem eszik, de azért úgy gondoltam, a felnőttek is örülnek, egy vidám reggelinek. 


A "kacsatojást" egy kiszúróval csináltam. Bekentem a belső oldalát vajjal, hogy ne ragadjon rá a tojás és beleállítottam a tojássütőbe. Szépen, lassú tűzön, nem mozgatva a serpenyőt elkészült a "kacsatojás". 
A szendvics, sima toast kenyér, benne egy kevés, reszelt uborkával összekevert natúr vajkrém, egy szelet fűszeres karaj és pár levél ruccola saláta. Ebből, azért, hogy jobban mutasson, kerek kiszúróval és pár csepp ketchuppal arcot formáltam. Természetesen, egy fél paradicsom még jár hozzá. 
Ez a reggeli tökéletes, kiadós egy kis emberkének is, és ha így tálaljuk neki biztos a siker. 
Felnőtteknek duplázni kell az adagot :)

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...